גדעון סער בגיבושון: "נתניהו לאין שיעור יותר חזק מגנץ ולפיד"

    איתי גדסי No Comments on גדעון סער בגיבושון: "נתניהו לאין שיעור יותר חזק מגנץ ולפיד"

    ח"כ גדעון סער הנחשב ליריבו הפוליטי של נתניהו בתוך הליכוד, נאם הערב בגיבושון שערכה המפלגה ושם החמיא לנתניהו על תפקודו כראש ממשלה: "ראש הממשלה לאין שיעור יותר חזק משני המועמדים לפיד וגנץ ביחד. מבחינת הכישורים, היכולות, הניסיון והמוניטין הבינלאומי"

    גדעון סער צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ גדעון סער נאם הערב (חמישי) באירוע הגיבושון שערכה מפלגת הליכוד, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו וכל חברי הכנסת של הליכוד. בדבריו שיבח סער את ראש הממשלה על תפקודו הפוליטי, "ראש הממשלה חזק לאין שיעור על פני כל האחרים".

    סער אמר בנאומו: "יש לנו מערכת בחירות לא קלה אבל אנחנו בכיוון חיובי וזה המומנטום. ראש הממשלה לאין שיעור יותר חזק משני המועמדים לפיד וגנץ ביחד. מבחינת הכישורים, היכולות, הניסיון והמוניטין הבינלאומי. מיום ליום אנשים מסתכלים על מה שהיה נראה כאלטרנטיבה ואנשים מגלים שזה לא. זה לא מגובש לא חזק ולא מציע אלטרנטיבה".

    עוד הוסיף סער: "הדרך שלנו היא הדרך הנכונה. הציבור בישראל יודע שהדרך שלנו נכונה מדינית, כלכלית וחברתית. אני מאמין שחשוב למדינת ישראל שאנחנו נהיה בשלטון בשנים הקרובות כי יהיו בהן החלטות מורכבות".

    לסיום אמר סער: "לכן אנחנו מציגים דרך מול מי שמסתירים את הדרך, כי לפיד וגנץ מסתירים את דרכם. הדרך של הליכוד היא דבר שהציבור מאמין ומזדהה איתו. יש לנו רשימה הרבה יותר חזקה מכל הרשימות, עם עושר התפקידים הביצועיים בכל התחומים. הרשימות האחרות חיוורות וחלשות. יש לנו מועמד מצויין ודרך נכונה ולכן בעזרת השם אני מאמין שננצח בגדול".



    0 תגובות